close

以下全是剛剛傾了一個白痴無聊電話後,一肚子火的「勞穌」,讀者覺得悶的,可以不看。

 

不喜歡做記者,可以不做。現在你是實習,不是做人世。捱三個月後,覺得這份職業無謂,學不到嘢的,請自便。這個世界無人留你喺度。

我唔知你聽到啲乜,Camera man講嘅嘢我都聽過,亦唔會比你少。如果你以為,你返左四日工嘅工作量,會喺大得過我上星期剛開波嘅時候,我會恭喜你。

如果唔喺,請你收聲。

我唔知點解你會打比我。但,我認為,你打得電話比我,就喺當我喺朋友。不過,喺我個字典入面,對朋友嘅了解喺互相扶持,而唔喺無拿拿聽你喺度串九我。

依家做咩事?只喺得你一個人做實習呀?我唔喺?

請唔好以為自己見得好多嘢。有啲嘢喺你一定未見過,未感受過。如果你夠膽死同我講「啫~咪又喺咁」我只會認為你只喺一個無可救藥嘅白痴。

我今晚去唔到六四集會嘅原因我諗唔駛同你交待掛?我無去到唔等於我唔支持平反六四,唔支持當年學運,趙紫陽先生所做嘅一切。我對呢件事嘅認真,唔會比任何一位去集會嘅朋友差。

成九日話無意義。咁我真喺好想問,你想點先有意義?發達?唔駛做?你想發達,去做生意,去做finance。但一定唔會喺做記者。你竟然清楚呢一點,點解會好似隻狗咁喺我耳邊吠?

係。我依家好angry。因為,我竟然識咗個井底之蛙,同埋只得巴口講「老友」嘅人。

我成日都話,唔喺得你一個捱緊。大家都努力緊。我唔係要係自己個blog度話自己上星期點樣點樣,我只希望透過實習,去充實自己嘅實力,為將來作好準備。如果你成日同我講見過啦,無特別。

我只可以話,你真喺好on9。

最Q憎個個都話自己多嘢做,好辛苦。我真喺好想講十萬字操口咯。

 

係咁多,唔講喇。

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    dolphinllk 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()